O Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην Β΄Αθήνας Νίκος Δένδιας παραχώρησε συνέντευξη σήμερα το πρωί στην εκπομπή του δημοσιογράφου Κωστή Παρρά, στον ραδιοφωνικό σταθμό Flash
Μεταξύ άλλων ο κ. Δένδιας ανέφερε:
• Η ΝΔ έχει σοβαρή και υπεύθυνη στάση στο αγροτικό. Λέει ότι είναι δίκαια πολλά αιτήματα, αλλά ζητά αυτοσυγκράτηση στον τρόπο διεκδίκησης
• Όταν ήμουν υπουργός Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη δεν επέτρεψα να κλείσει καμία εθνική οδός. Και σε αυτό υπήρχε κατανόηση από τις επαγγελματικές ομάδες.
• Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είπε ούτε μία φορά ως αντιπολίτευση ότι ήταν κατά του κλεισίματος των δρόμων.
• Αυτό που λέει ο κ. Μητσοτάκης στην κυβέρνηση για το ασφαλιστικό είναι ότι με αυτό το σχέδιο δεν πάμε πουθενά.
• Η αξιολόγηση πρέπει να κλείσει. Αλλά δεν υπήρχε προηγουμένως ζήτημα ασφαλιστικού από τους εταίρους για να κλείσει η αξιολόγηση κι ας υπήρχε ζήτημα βιωσιμότητας του ασφαλιστικού γενικώς. Προστέθηκε ως όρος για την αξιολόγηση λόγω της δραματικής επιδείνωσης της κατάστασης της οικονομίας.
• Και εμείς στο παρελθόν λαϊκίσαμε κάποιες στιγμές. Αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ μας έσπρωχνε σε χειρότερα λάθη, όπως όταν δόθηκαν 500 εκ. ευρώ στους αγρότες και ο ΣΥΡΙΖΑ τα χαρακτήριζε «ψίχουλα».
• Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ψηφίσει το νόμο για τον βασικό μέτοχο. Εμείς ηττηθήκαμε από δικά μας λάθη στο ζήτημα, αλλά τότε ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν με τη… διαπλοκή!
• Τι μας ζητά τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ; Αυτό που αποκαλεί διαπλοκή να το αντικαταστήσουμε με τον Yπουργό;
• Γιατί ο κ. Παππάς θέλει να κρατήσει ο ίδιος την αρμοδιότητα για τον αριθμό των αδειών; Τον έλεγχο των τηλεοπτικών σταθμών θέλει και φέρνει μία μελέτη με φαιδρά αποτελέσματα ακόμη και στη διαίρεση.
• Το θέμα με το ΝΑΤΟ δεν είναι τόσο με τον κ. Καμμένο. Είναι κυρίως με τον ΣΥΡΙΖΑ που το 2013 τασσόταν επισήμως υπέρ της εξόδου από το ΝΑΤΟ. Ο κ. Δρίτσας είχε τοποθετηθεί μάλιστα για το ζήτημα στη Βουλή. Και από εκεί που μας έλεγαν να βγούμε από το ΝΑΤΟ ζητούν κοινές περιπολίες στο Αιγαίο.
• Η συμφωνία μπορεί να βοηθήσει στον βαθμό που η χώρα έχει ενοχοποιηθεί στο εξωτερικό, αλλά υπάρχουν ζητήματα στον επιχειρησιακό έλεγχο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Όπως στο τι θα γίνει π.χ. με τα 6 και 10 ναυτικά μίλια.