Βουλευτής Β' Αθηνών
nd_logo
 
Σημεία αγόρευσης στην Ολομέλεια της Βουλής επί του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών


Αθήνα,  19 Ιουλίου  2017

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

 

 

 

 

           

Σημεία αγόρευσης του Κοινοβουλευτικού Εκπροσώπου και Βουλευτή Β΄ Αθήνας της Νέας Δημοκρατίας  Νίκου Δένδια στην Ολομέλεια της Βουλής επί του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

 

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος και Βουλευτής Β΄Αθήνας της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Δένδιας, κατά την αγόρευσή του στην Ολομέλεια της  Βουλής σήμερα το μεσημέρι, κατά τη συζήτηση του Σχεδίου Νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών «Νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για τις αστικές συγκοινωνίες στην Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλονίκης και άλλες διατάξεις»,  ανέφερε μεταξύ άλλων:  

  • Παρά το ύφος του, ο κ. Υπουργός δεν απέφυγε τα στερεότυπα. Ανάλωσε διπλάσιο από τον προβλεπόμενο χρόνο χωρίς να πει λέξη για το νομοθέτημα, αλλά αναλισκόμενος στο παρελθόν.
  • Μας αποδώσατε ευθύνες 60 ετών ενώ η ΝΔ ιδρύθηκε το 1974. Στη δευτερολογία σας, κ. Υπουργέ, ενδεχομένως να μας αποδώσετε ευθύνες έως τον Χαρίλαο Τρικούπη ή έως την κάθοδο των Δωριέων!
  • Ποια η λύση που προτείνετε για την υπέρβαση της προβληματικής κατάστασης στις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης; Το Δημόσιο αγοράζει τον ΟΑΣΘ έναντι αγνώστου τιμήματος, αγνοώντας το αρ. 106 του Συντάγματος που προβλέπει δικαστικό προσδιορισμό.
  • Εν συνεχεία τον θέτει σε εκκαθάριση και δημιουργεί έναν άλλο φορέα, την ΑΣΥΘ ΑΕ, που της αναθέτει το συγκοινωνιακό έργο. Επίσης καταργεί το υφιστάμενο ΣΑΣΘ και δημιουργεί την ΟΣΥΘ ΑΕ που θα εποπτεύει την ΑΣΥΘ ΑΕ.
  • Και τέλος η ΟΣΥΘ ΑΕ θα υπάγεται στην ΕΔΗΣ ΑΕ που με τη σειρά της υπάγεται στην ΕΕΣΥΠ ΑΕ, δηλαδή το γνωστό μας "υπερταμείο"! 
  • Με απλά λόγια, κάθε λεωφορείο που θα κινείται στη Θεσσαλονίκη θα έχει από πάνω του τέσσερις φορείς, τέσσερα διοικητικά συμβούλια και μια εκκαθάριση που είναι άγνωστο πότε θα λήξει.
  • Και όλα αυτά μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2019, οπότε εφαρμόζεται ο ευρωπαϊκός Κανονισμός για την ανάθεση δημόσιας υπηρεσίας στις αστικές συγκοινωνίες.
  • Οι συγκοινωνίες συνδέονται με το δικαίωμα της προσωπικότητας, πτυχή του οποίου είναι το δικαίωμα του πολίτη να μετακινείται στην πόλη με ένα τίμημα που αντέχει. Αυτό οφείλουμε να διαφυλάσσουμε και δυστυχώς το σ.ν. δεν το επιτυγχάνει αυτό.
  • Πέραν αυτών, στη διάταξη του αρ. 28 προβλέπεται ότι όποιος εμποδίζει την πρόσβαση στα γραφεία, αμαξοστάσια κλπ. του ΟΑΣΘ, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης έως τρία έτη και - επιπλέον- με πενταετή στέρηση των πολιτικών του δικαιωμάτων.
  • Επειδή η κυβέρνηση δεν χαρακτηρίζεται από νομοτεχνική αθωότητα, η διάταξη αυτή προκαλεί την υπόνοια ότι ενδεχομένως κάποιον θέλετε να εμποδίσετε από το να είναι υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές. Εσείς που κήδεσθε των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, πως δικαιολογείτε πενταετή στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για τη συγκεκριμένη πράξη; 

 

 





Επιστροφή