Η Δυτική Ελλάδα στην πρώτη ταχύτητα της ανάπτυξης με την κατασκευή της Ιονίας Οδού

Η σύμβαση κατασκευής της Ιόνιας Οδού, μεταξύ του ΥΠΕΧΩΔΕ και της αναδόχου του έργου εταιρίας που υπεγράφη, αναμένεται να κυρωθεί εντός του Ιανουαρίου από τη Βουλή, και η έναρξη των εργασιών προβλέπεται για τον Μάιο του 2007.Το συνολικό κόστος του έργου υπολογίζεται στα 1,392 δις Ευρώ, και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί σε διάστημα 6 ετών.

 

Το έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την κατασκευή των τμημάτων της Ιόνιας Οδού, Αντιρρίου –Αγρινίου –Άρτας -Εγνατίας Οδού και παράκαμψη Αγρινίου, συνολικού μήκους 159 χιλιομέτρων.Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης ο Βουλευτής Νίκος Δένδιας έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με την υπογραφή της σύμβασης κατασκευής της Ιόνιας Οδού, αρχίζει επιτέλους η υλοποίηση ενός έργου το οποίο αποτελεί όνειρο δεκαετιών για τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου.Ο συγκεκριμένος αυτοκινητόδρομος, θα αναζωογονήσει ολόκληρη την περιοχή της Δυτικής Ελλάδας και θα κάνει πολύ πιο εύκολη και γρήγορη την μετακίνηση, με κάθε είδους τροχοφόρο, από το Αντίρριο μέχρι τα Γιάννενα.Η υλοποίηση του έργου αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την ενίσχυση της Ελληνικής Περιφέρειας. 

Mε την ολοκλήρωση του, ολόκληρη η Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζεται ουσιαστικά, μπαίνει στην πρώτη ταχύτητα της ανάπτυξης. Ειδικότερα για το Νομό μας, η κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου μπορεί να συμβάλει στην διευκόλυνση των μετακινήσεων των Κερκυραίων πολιτών προς την Πάτρα, αλλά και στην περαιτέρω εμπορική, οικονομική και τουριστική ανάπτυξη του νησιού μας.Όμως ακόμη μπορούν να γίνουν πολλά. Η διεκδίκηση από την Πολιτεία της κατασκευής του οδικού άξονα Άκτιο-Λίμνη Αμβρακία (παραϊόνια οδό) καθώς και η ολοκλήρωση του τμήματος της Εγνατίας Οδού Ηγουμενίτσα-Γιάννενα, είναι επίσης αναγκαία έργα, που πρέπει να γίνουν.Στην κατεύθυνση αυτή θα εργαστώ στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα προκειμένου να ενταχθούν στο σχεδιασμό του ΥΠΕΧΩΔΕ».

Μετάβαση στο περιεχόμενο