Συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς

Ο Βουλευτής Νίκος Δένδιας τη Δευτέρα 22 Αυγούστου 2005 επισκέφθηκε την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων, όπου είχε συνεργασία με το Διευθυντή κ. Χρήστο Άνθη σχετικά με τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς.

 

Κύρια θέματα της συζήτησης ήταν η κτιριολογική κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι σχολικές μονάδες του νομού, οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν προκειμένου να ξεκινήσει η σχολική χρονιά χωρίς προβλήματα σε επίπεδο εκπαιδευτικών και υλικού, καθώς και η πορεία ορισμένων έργων όπως η κατασκευή του σχολείου στο Κοντόκαλι και η μεταστέγαση των υπηρεσιών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.Παράλληλα εξετάστηκε η πρόοδος στη διαδικασία αντικατάστασης αμιάντου στα σχολεία του νομού, βάσει της σχετικής απόφασης του Ο.Σ.Κ.Συζητήθηκε η κατασκευή τεσσάρων αιθουσών βαρέου τύπου στο σχολικό συγκρότημα Αγρού, η κατασκευή κλειστού γυμναστηρίου και αίθουσας πολλαπλών χρήσεων σε Περιφερειακούς Δήμους του νησιού από τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, καθώς και το ζήτημα της μετακίνησης των μαθητών.

Μετά τη συνάντησή του με τον κ. Άνθη ο Νίκος Δένδιας έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Επισκέφθηκα σήμερα τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης προκειμένου να συζητήσουμε την κατάσταση της Εκπαίδευσης στο νομό της Κέρκυρας, καθώς και τον προγραμματισμό της νέας σχολικής χρονιάς.Είναι γνωστό ότι σε επίπεδο νομού οι υποδομές της εκπαίδευσης λόγω της έλλειψης προγραμματισμού και χρημάτων την τελευταία δεκαπενταετία παρουσιάζουν αρκετά προβλήματα.Η Κυβέρνηση με ορθολογικό τρόπο θα σταθεί αρωγός, όπως άλλωστε ήδη το έχει κάνει, στην αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων.Απαιτείται βέβαια η συνεργασία και ο συντονισμός όλων των εμπλεκόμενων φορέων και ιδιαίτερα της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, η οποία είναι υπεύθυνη για την εξεύρεση οικοπέδων και την υποβολή μελετών για την κατασκευή νέων σχολικών μονάδων στο νησί μας και η οποία με λύπη μου διαπιστώνω ότι μέχρι σήμερα πολύ λίγο έχει ανταποκριθεί στο ρόλο της»

Μετάβαση στο περιεχόμενο